tisdag 26 juli 2016

Svett

Det är varmt och jag svettas mycket. Jag har möte med boendestödjaren lite senare idag. Tänkte att jag skulle duscha innan dess. Jag är gladare i hågen än förut. Förra veckan  plockade jag ner taklampan och satte en snara på kroken men jag hoppade inte. Jag vill inte ta mitt liv men det känns hopplöst ibland. Jag tror förresten inte att kroken hade klarat min vikt på 160 kg. Jag således för fet för att hänga mig. Jag tror inte självmord är lösningen på problem. Livet förändras ju hela tiden och man känner ju inte samma känslor hela tiden. Jag ska dock berätta om när jag satte snara på kroken för min terapeut. Hon har rätt att veta det. Sen om jag skulle ta livet av mig skulle det drabba många. Jag har inga planer längre och ska sätta tillbaka lampan på kroken. Jag vet inte om man kan klassa detta som självmordsförsök när jag inte satte snaran runt halsen. Men det är allvarligt ändå at jag ens tänker i dom banorna. Jag ska spela lite gitarr nu som musikterapi. Var inte oroliga för mig jag reder mig.

2 kommentarer:

  1. Som du Kanske ser är jag och säkert många andra här inne då och då, för vi Bryr oss Om dig. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.