torsdag 26 november 2015

Skriva

Det var förhandlingar idag med Länsrätten om LPT i öppenvård och jag hade fått en egen advokat och allt. Jag motsatte mig LPT i öppenvård eftersom jag anser att jag kommer att ta medicinerna ändå. Eller injektionerna som det är. Vi får se vad domen blir. Den skickas ut som brev per post.

Annars sover jag väldigt mycket nu. Det är väl delvis årstiden som är mörk och kall som gör sitt till. Jag är seg och behöver mycket kaffe all vaken tid känns det som. Jag har gått ner 17 kilo nu totalt och det känns jättebra. Hungern har dämpats något oerhört sen jag slutade med litium.

Jag ska komma igång med skrivandet igen som stannade av lite när jag blev sjuk igen. Jag ska skriva lite varje dag och ha pli på mig själv.

1 kommentar:

  1. Vad bra med vikten! Heja dig! 17 kg är ju jättemycket!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.