söndag 8 november 2015

Frossa

När jag vägde 90 kilo mindre än vad jag gör nu var jag träningsnarkoman. Hon tjejen som jag har känt sen jag var liten säger att hon inte känner igen mig. Jag funderar på att stämma vården för felbehandling. Att de inte har givit mig en husläkare är skandal. Att de medicinerat mig med litium zyprexa abilify utan att bry sig om hur det går för mig. Jag är nog inte bipolär men jag har haft psykoser. Jag äter mycket under psykoserna och går som konsekvens av det upp i vikt. Jag är så fet att jag har svårt att sköta min personliga hygien. Jag måste ha hemtjänst och boendestöd. Nu vänjer jag mig vid att äta normala portioner. I början kändes det lite konstigt att inte äta så mycket men nu känns det bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.