torsdag 26 december 2013

Superfighter

Nu kör jag. Bara att köra på så kommer jag runt avgrunden. Svenska vårdsystemet. Du betalar dig in i ett låst rum. Visst jag mådde dåligt men jag upplever att läkarna inte lyssnar på mig. De bara kallar mig det ena och det andra.  Jag har provat lite av varje av det som finns i läkemedelsindustrins gottepåse. Nu mår jag skitdåligt. Verkligen bajsdåligt. Jag sitter här av en anledning. Har blivit smällfet. Oj oj oj vad jag har lärt mig om människors förakt genom att gå omkring med en kroppshydda som mest vägde 170 kg. Det är bara att stå på sig. Nu är det så illa att jag måste sätta ena foten framför den andra. Men jag ska klara det för jag är en riktig superfighter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.