söndag 29 december 2013

Barbara

Jag måste bygga upp mig själv bit för bit. Personalen sitter sysslolösa och häckar som i Hitchcocks fåglarna. Jag är inte arg på någon. De betyder ju något att jag hörde vad hon sa den gången. Jag mår halvrisigt. Käkade smaklös mat. Jo mackan var god från mackerian. Man blir så jävla hungrig av medicinen. Hatar denna medicin. Hatar trasigt. Klart att jag blivit i lurad skit. Men jag tar avstånd från droger. Jag gillar mat! Pasta, sushi, kött, gryta, soppa! Helst laga själv. Men det är trevligt att gå ut och äta på en restaurang nån gång ibland men då ska jag fan ta med mig en uppblåsbar Barbara som sällskap. Betala själv. Barbara är gratis. 

1 kommentar:

  1. var stark bea i dig själv. jag skriver dagbok för att vara stark.
    och lyssnar mycket musik. ta hand om dig. din vän maria

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.