måndag 30 december 2013

Pissigt

Kändes som allt bara var slut. Det blev svart. Jag var nästan död. Men jag ville tillbaka. På läkarmötet framförde jag att jag inte vill ha litium. Jag gillar inte nålsticken. Eller kroppen strejkade. Det gav inte retur. Vet inte om jag skriva till patientnämden och framföra mitt problem. Hjälper det? Vill ha jobbet jag aldrig kan få sparken ifrån! Det är drömjobbet! Hur ska jag nå dit? Kämpa inte ge upp. Jag vill bara komma ut i one piece! Hem till rent och helt inte trasigt. Hatar trasigt. Blivit jättetjock. Medicinen har satt spår i min kropp. Allt hänger och dinglar. Vill inte operera mig. Trött på läkare som ska forma och fixa. Vill äta bra hälsosam mat och promenera. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.