lördag 28 december 2013

Stark

Har inga kompisar. Jag sitter här på psyket. Alla bara men du är ju bipolär! Ja på pappret men jag tror jag är för stark. Behöver inga mediciner. Jag har fått kraftiga biverkningar. Har svårt att ta hand eom mig själv. De vill hålla kvar mig här och ska göra mig till något jag inte är. Jag vill bli frisk från galenskapen. Bli mig själv tigen. Jag hatar att svälja litiumet. Mina beskyddare vet vad som sker. De håller på mig. De kommer hjälpa mig att bli fri så att jag mår bra! Bara att stå på sig! 

1 kommentar:

  1. Jo Bea, du behöver mediciner. De löser inte allt, så mycket är tydligt, men du behöver den hjälp medicinerna ger. När du tänker rationellt så vet du lika bra som jag att det är ett av de vanligaste problemen för bipolära personer, att de slutar med sina mediciner och då blir väldigt sjuka. Du måste ta hand om HELA dig, och då är faktiskt en del av det att ta medicinerna. Stor kram, jag tänker på dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.