torsdag 26 december 2013

Klänning från UK

Oron är som bortblåst! Känner mig lugn. Vill han henne illa så gör han det men då har han fan gjort det. Finns inte så mycket att finna fel på. Jag har sett mycket film och teater. Jag är klar med det nu vill jag ha ett jobb jag aldrig kan få sparken ifrån! Jag tänker fan inte ge upp. Utmaningen nu är att jobba med mig själv. Tänka på vad jag äter utan att banta. Gillar att röra på mig! Gå. Dansa! 158 kg. Man får inte vara fet i Sverige. I USA har många volym som jag! Svårt att hitta kläder och folk stirrar här! Jag får beställa kläder från utlandet! Väntar på en klänning från Uk. Jag tycker det är roligt med ekonomi. Spel förstår jag mig inte på. Mycket jag inte förstår mig på! Men alla vet att jag alltid betalar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.