måndag 23 december 2013

Intagen igen

Here we go again! Sitter inlåst på psyket. LPT. Fick jordens dödsångest och det kändes som om jag skulle dö. Larmade 15 ggr och hela teamet vällde in och stack spruta i rumpan. Inte så roligt sätt att fira jul på. Julskinkan! Försöker tänka positivt. Alla här inne mår pissdåligt. De tar en massa prover och det verkar egentligen inte vara nåt allvarligare fel. Men jag mår inte bra! Vill må bra. Känner mig nerdrogad. Vill hem och vila. Hoppas jag klarar mig igenom detta. Grejen är att man får ju fan ingen jävla hjälp. De ska bara göra och göra. Men de ser inte mig i min kris. Men jag vet bara att jag är stark. Världens bästa självkänsla och världens bästa självförtroende men jag mår dåligt. Vill må bra. Enda önskan. 

1 kommentar:

  1. Kram Bea, jag hoppas att du kan få hjälp nu. Du behöver mer regelbunden kontakt med psyk än du har haft även när du har bra perioder, så att de kan fånga upp dig när de ser att det börjar gå neråt. Lätt för mig att säga. En stor kram kan jag i alla fall skicka, den är ärligt och varmt menad.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.