lördag 28 december 2013

Förändra!

Gör något som förändrar ditt liv! Gör något som förändrar ditt liv. Du förtjänar att må bra och ha det bäst! För mig har det varit sju svåra år! Men jag vet nu äntligen vem jag är!!!! Tänker fan inte ge upp! Jag tänker hålla huvudet högt. Det var begåvningen som räddade mig! Nu sitter jag i fångenskap. Men av en anledning. Jag har blivit förgiftad av läkemedelsindustrin. Jag behöver hjälp att komma ur det. Drömjobbet är jobbet jag aldrig får sparken ifrån. Då kommer mitt liv bli bra! Jag sitter här av en anledning och behöver tänka över saker som sagt. Haha! Loser nej. Tänker fan inte ge upp! Nu måste jag svälja min stolthet och låta vårdpersonal ta hand om. Mig. Det får fan inte vara såhär. Folk mår ju fan inte bra! De får ingen jävla hjälp! De bara stängs in i låsta rum och fastnar i systemet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.