onsdag 24 juli 2013

Bättringsvägen

Ingen människa vill ju ha trasiga kläder och lukta illa. Jag får vård och omsorg. De andra patienterna kommer jag rätt bra överens med. Måste medge at det är lite segt att sitta här. Men jag fick permission i en timme och då gick jag till kiosken i tunnelbanan och köpte en glass och en kopp kaffe. Pappa kom. Han hade varit snäll och tagit hand om min ekonomi. Jag har blivit sjuk igen men jag är på bättringsvägen. Kommer kanske ut nästa vecka. Ska undvika krogen och alkohol.

1 kommentar:

  1. Har de justerat din medicinering något eller var det "bara" något som hände? Jag tänker på dig Bea, det ska du veta - trots att vi (ännu) inte träffats.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.