måndag 14 oktober 2019

status

Det var en spåtant som sa att jag skulle träffa en man och att det skulle kännas självklart att det var vi. Jag gick väldigt mycket till olika medium när jag mådde dåligt och jag tror inte på att det finns folk som kan se in i framtiden. Jag tror att det finns flera olika män jag skulle passa ihop med men sen är det ju lite status också och säga att man har pojkvän jag tycker ofta att folk fyller i t ex jag ska hem till min pojkvän och inte bara säga att jag ska hem. Jag kanske lika gärna kan ha en flickvän då jag iinte tror att jag är helt hetero. Jag tycker också att det är ganska skönt att vara singel. Jag har fortfarande mycket att jobba på min personliga hygien. Min apperance behöver klart förbättras. 

3 kommentarer:

  1. Lika jävla rolig varenda gång!

    SvaraRadera
  2. Jag är övertygad om att inte ens den allra kåtaste skurk skulle våga mopsa upp sig mot dig.

    SvaraRadera
  3. Wow!! Tomma ord igen

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.