onsdag 8 maj 2019

Viktökning

Lämnade litiumblodprov. Jag måste göra det ganska ofta. Jag tar medicinerna som jag ska nu och jag är inte sjuk dock finns det vissa psykotiska symptom kvar. Tror att jag ska gå i terapi för det.

Beställde en jeansjacka i storlek 60 men jag fick en i storlek 44. Får skicka tillbaks den. Det händer inte så mycket annars. Jag ska på möte på Ersta imorgon om att göra gastric bypass få se om jag gör en. Det känns som det är enda utvägen. Jag väger 180 kg. Har gått upp 10 kg på kort tid. Jag skulle vilja väga 70-75 kg när jag gjorde det mådde jag som bäst.

3 kommentarer:

  1. skulle inte träning va ett bättre sätt ? mvh johan andersson gotland. gastric bypass är det sista man ska göra kan ju bli massa problem med det har man sätt på youtube klipp och så. ut och gå börja lagom sen så ökar du efter hand. ut och gå och cyckla ger mycket . vilket fall ha det bra va rädd om dej .

    SvaraRadera
  2. hoppas det löser sig finns på skype om du vill snacka . va rädd om dej mvh johan andersson gotland.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.