onsdag 15 maj 2019

Fest och flärd

Fyller 40 år nästa maj. Jag undrar om någon har ett tips på en bra festlokal i Stockholm som ska rymma 50-60 pers?

Annars händer inte så mycket. Jag går på många lägenhetsvisningar. Var på en på Piprensarvägen i Hökarängen. Den var rätt mysig. Fin balkong. Två rum. Det verkade som att många bodde i den lägenheten nu. Det stod en våningssäng i ett rum och i vardagsrummet en säng. Kändes som att det var en mamma med sina två barn som bodde där.

Mitt litium låg på 0.6 det kanske är lite lågt. Jag äter 4+4 tabletter om dagen men jag är ju stor också. Kan nog inte äta fler tabletter. Varje gång jag tar litium är det som jag våldför mig på min egen kropp.  Det känns som jag sabbar mitt invärtes kött. Men jag vet ju också att jag mår bättre på litium.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.