söndag 4 november 2018

Träning

Det r någon som använder min emailadress och kommenterar bloggar cch svarar på annonser åå Fyndtorget. Jag får kontakta Fyndtorget och be dom blocka min emailadress. Jag ska lära mig att äta låggsammare  och äta i lugn och ro. Jag lagar nu e köttbit. Ska ha sötpotatis till. Jag skulle vilja gå ner 70 kg. Så jag väger 100. Då är  man ju fortfarande tjock. Men jag får väl vara tjock och fet då. Jag skulle vilja gå ner för att kunna röra på mig lättare. Jag ska gå och träna imorgon. På gymmet är ju alla så inne i sin egen träning så de tnker nog inte på att jag är stor som ett hus.

Det är många som tigger pengar både på nätet och på gatan. Jag ger om jag har några småpengar. Hänt at jag har givit på nätet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.