tisdag 11 september 2018

Terapi

Pappa bjöd på räksallad. Linda, Jörgen och Jack var med också.


Jag sov idag på dagen. Skittrött var jag. Jag drömde att jag flög i flygplan. Vi flög över Anderna.


Terapin är tillfälligt avslutad nu och jag står i kö för att komma till annan terapeut. Det känns väl sådär att inte ha någon att prata med. Men sen när jag får terapi ska jag verkligen göra hemuppgifterna så att allt blir rätt. Jag behöver verkligen terapi.

Jag skulle må bra av också att vara mer social. Kanske gå med i nåt gäng som hittar på olika saker. Kanske en skrattgrupp eller en syjunta. Nånting socialt skulle vara bra. Men då måste jag nog ha gjort min kissoperation. Jag använder inkontinensskydd och duschar av ofta därnere. Men jag känner själv att jag luktar ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.