måndag 4 juni 2018

Fläkt

Var på läkarmöte i morse. Jag ska börja med litium igen. Det är en stämningsstabiliserande medicin. Jag upplever ofta att jag är lite hypoman. Tankarna rusar iväg och jag vill spendera pengar eller hitta på tokiga saker.

Jag mår bra nu. Jag var på födelsedagspicnicen i lördags och det var kul. Jag hade köpt en New Age olja till födelsedagsbarnet som inte är ett barn utan fyllde 44 år, Vi satt i Vita Bergsparken och åt god mat och solade. Jag pratade mest med en bekant från gymnasietiden,

Idag var jag på Emma Träfflokal. Jag åt korv med omelette. Jag pratade med en gubbe där. Det är härligt väder idag inte för varmt utan det fläktar lite. Hemtjänsten var här. Jag har kontaktat socialsekreterare om att diskutera ett annat boende för mig. Vi får se vad vi kommer fram till på mötet nästa onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.