måndag 26 februari 2018

Fuerteventura

Jag mår ganska dåligt psykiskt. Fantiserar mycket om självmord men jag tänker inte ge upp. Bara att allt är så jobbigt hela tiden. Jag är jättefet och har hängbröst. Tycker verkligen att jag har ful kropp. Har inte haft sex på tre år. Undviker sånt där. Det var ju tal om att jag skulle göra en gastric bypass. Men jag måste gå ner 15 kilo först innan jag kan göra en sådan operation. Nu ska jag bort på semester också då lär man ju gå upp i vikt. Ja men det ska bli skönt att åka till värmen i Fuerteventura. Jag längtar.

1 kommentar:

  1. Ska du åka dit själv? Hoppas det blir härligt! Du verkar hård mot dig själv! Livet är inte så jäkla lätt, speiellt inte om man som du har en jobbig sjukdom att kämpa mot. Så försök se dig själv i lite mildare ljus! Styrka till dig!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.