tisdag 13 mars 2018

Solsemester

Igår kom jag hem från Fuerteventura. Det var en härlig semester med mycket sol och bad. Jag var där med min pappa och mina två äldre systrar med familjer. Min kusin var med också med sin lilla dotter. Det var fint väder varje dag. Cirka 22 grader och sol. Jag fick färg i ansiktet och på kroppen. Det var skönt att komma bort från det dåliga vädret här. Det var all inclusive med buffet frukost lunch och middag på hotellet. Vi gick ut och åt lunch ibland. En dag hyrde vi en bil och körde bort till utsiktsplatser och till Tyskvillan. Det var härligt att vara borta. Man fick en vitamininjektion med ny energi. Min farbror med fru har en lägenhet i Fuerteventura och vi var där och hälsade på 3 gånger. På hotellet var det mest tyska turister. Spanjorerna kan ofta tyska som andraspråk. Resan ner gick bra. Jag hade två säten på flyget. Jag delade rum med  min pappa och det gick bra och vi bråkade inte.

Jag var hos gynekologen idag och hon tog prover. Jag måste ju reda ut det där med kisseriet. Jag kan ju inte kissa på mig i tid och otid. Skönt att få rätsida på det.

Nu ska jag äta nyttigt och hemlagad mat. Jag ska motionera också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.