söndag 26 november 2017

Kamera

Har köpt en ny kamera. En Mamiya RB67 pro S. Tänkte att jag skulle komma igång och fota igen. Det var ju på tiden! Jag har någon luddig idé om att fota i studio. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha för bilder. Det får jag ta och fundera på. Boken ska jag skriva på också nu när jag mår lite bättre. Ja jag mår mycket bättre nu. Har inga suicidtankar. Jag tror att det är viktigt att man hittar något som man tycker är kul att hålla på med. Har man inget roligt jobb så kan man skaffa sig en hobby med något spännande att göra.

Hela helgen har jag varit inne och sovit mest. Jag tror att jag får biverkningar av medicinen som gör att jag blir så trött. Men jag kommer inte sluta med medicinen för det. Bättre att vara lite trött än att vara psykotisk och uppspeedad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.