måndag 3 april 2017

Våren


Jag väger nu 150 kilo. Jag har gått ner 22 kilo sen min största toppnotering på 172 kilo som jag vägde i augusti 2015. Det känns bra! Jag går ner långsamt och det går lite upp och ner på vågen men mest ner. Så om fyra, fem år kanske jag har nått tvåsiffrigt. Jag äter tre gånger om dagen och då lagom mycket. Ibland blir det lite gotter men inte så överdrivet ofta.

Jag har skjutit på inspelningen av filmen för jag behöver mer tid till att planera. Skådisarna hoppade av och jag måste ta mig tid till att hitta nya. Jag kanske har en på gång som är riktigt bra. Vi får se hur det går.

Det är lättare att leva nu när det är vår. Tänker mest på värmen och ljuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.