fredag 21 april 2017

Daddy's voice

Jag var på sångkurs i morse och fick sjunga "Don't make fun of daddy's voice" av Morrissey. Läraren tyckte jag var musikalisk.Kul grej att se fram emot varje fredag att gå på sångkurs, Jag skulle vilja vara med i något band eller vara med i en kör.

Annars är det som vanligt allting. Jag mår lite bättre och tänker mer positivt på saker, Jag förstår inte hur jag kunde må så dåligt att jag tänkte på självmord för inte så länge sen. De suiciadala tankarna är borta. Jag är frisk om man bortser från min psykiska sjukdom och har mat på bordet och tak över huvudet och det räcker rätt långt.


I dagsläget kan jag nog inte sköta ett jobb men i framtiden kanske det är möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.