söndag 19 mars 2017

IQ

Gjorde ett IQ test på nätet igår och fick 131 på det. Det var ju glädjande. Det var ganska svårt faktiskt.  Annars har jag inte gjort så mycket. Slappat mest. Borde verkligen aktivera mig mer. Jag har för mycket tid till att älta och grubbla, Borde sättas i sånt där arbetsläger. Det brukar min pappa säga.

Jag brukar inte känna mig så smart men jag är ju inget dumhuvud i alla fall. Nästa vecka ska jag på kryssning det är bra att komma ut lite bland folk. Min pappa kollar igenom alla avsnitten av Homeland men jag tycker inte att den serien är så bra trots att den handlar om CIA som jag är intresserad av.  Den är lite seg och monoton.

Jag fyller 37 år om två veckor det känns lite sådär. Jag blir ju äldre och åldern tar ut sin rätt. Jag drömmer ofta mardrömmar. I natt drömde jag att jag hade en stalker som stod utanför mitt hus och spejade sen var det ett tv team som var med som skulle göra en såpa av mitt liv som stalkad. Vad konstigt man kan drömma.

Har inte sett så mycket film på sista tiden. Ska försöka komma iväg i veckan. Imorgon ska jag till tandläkaren. Hoppas det går bra.

2 kommentarer:

  1. Kan du snälla länka till iq-testet? Vore kul att testa. Gjorde du det flera gånger eller bara en gång?/stina

    SvaraRadera
  2. http://www.iq-tester.se/ Men det kostar 60 kronor om man vill veta resultatet. Jag gjorde det bara en gång.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.