fredag 8 augusti 2014

Lergigan

Lergigan är en medicin man tar mot ångest. Jag fick det utskrivet idag och jag måste säga att det funkar faktiskt. Jag mår mycket bättre. Får liksom tyst på tankarna. Jag ska ta Lergigan 3 ggr om dagen. En del blir trötta men jag har inte märkt någonting.


Jag såg den här svenska filmen Tommy och den var inte så bra. Den var osammanhängande och otät. Spretigt berättande och lite konstlad. Nej jag skulle vilja se en bra film nu. Jag hyrde även  en fransk film om lesbiska tonåringar. Låter roligare tycker jag rent spontant. Ozon har även kommit ut med en film om en tonåring som prostituerar sig. Den vill jag se!


Mår bättre. Värst är ångesten om morgonen. Sen brukar dagen flyta på hyfsat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.