söndag 15 september 2019

Morbidley obese

Morbidly obese det betyder att man är dödligt fet. Eller att man kan dö av  sin fetma. Det är ju inte kul at vara morbidly obese men jag är det. Jag måste göra något. Min pappa tjatar jättemycket på mig och jag vet att det är dåligt på alla sätt och vis att väga nästan 200 kilo. Men jag har ett matmissbruk eller matberoende och sen gör det inte saken lättare att jag äter tabletter som ökar aptiten. Ja jag gjorde test på nätet som indikerar att jag har ett matberoende. Det är som att vara beroende till vilket knark som helst med skillnaden att man inte kan sluta helt med mat. Så se mig som en missbrukare även om min drog är laglig.

Det var en representant  från  uthyraren hemma. Och det verkar som om jag inte blir vräkt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.