onsdag 11 september 2019

min drömpartner

Jag är så stor väger nästan 200 kg så jag vill inte ha nån partner för att jag känner mig så oattraktiv. Men om jag får drömma lite så behöver han inte ha nåt speciellt jobb han behöver inte ha något jobb för över huvud taget för det har ju inte jag. Men han får inte jobba som läkare för jag vill inte vara patienten. Han ska vara intelligent och inget dumhuvud. Det där med rösten är viktigt att det är rätt ton. Utseende mässigt kan man ju tända på lite vad som helst. Jag ska vänta med att ragga på killar tills jag gått ner 100 kilo. 

3 kommentarer:

  1. Nä jag är inte intresserad av dig johan den riktige gotlänningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. förlåt var bar en tanke inget annat om du ville bara komma bort liksom och rensa luften . ursäkta ha en fin sommar

      Radera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.