måndag 22 januari 2018

Galen

Drömde om New York. Jag saknar den staden lite. Jag ältar att jag inte stannade där längre när jag hade chansen. Men det är inget att göra något åt nu. Det här var ju innan jag blev sjuk. Jag blev sjuk när jag var 25 år ungefär. Innan dess mådde jag dåligt men jag kunde inte sätta fingret på det var som var fel. Jag tror själv att jag har schizoaffektivt syndrom bipolär typ. Jag vet inte vad psyket har satt för etikett på mig. Men det är något åt det hållet,

Jag har varit rökfri i tre veckor  men jag är fortfarande röksugen. Jag dricker mycket kaffe. Det botar suget lite.  

2 kommentarer:

  1. Vad var det med NY som du gillade så mycket?

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att det är så stort. Speciell känsla.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.