måndag 17 juli 2017

Singelliv

Jag var ute idag och satt på Blå Lotus uteservering, Det var härligt i solen. Jag njöt verkligen. Läser min pappas bok "Andra testamentet". Den är bra. Det är spännande att leva sig in i en annan tid.

Har inte så mycket att komma med i bloggväg idag. Det står lite still i huvudet. Jag pratade med en kompis som också är singel. Hon vill verkligen träffa någon. Hon tror att man är lyckligare i ett parförhållande. Det tror inte jag är helt sant. Det finns ju många dåliga relationer också menar jag. Men det är klart att man vill bli älskad och sedd. Ha någon som bryr sig om en och som man kan hitta på roliga saker med. Det finns dock fördelar att vara singel också. Man kan göra vad man vill när man vill.

Tycker om sommaren i Sverige. Det är behagligt klimat. Man kan vara ute det är ljust länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.