söndag 9 juli 2017

Doktor

Hela helgen har jag bara slappat. Inte gjort mycket alls. Jag ska försöka komma igång nästa vecka och göra lite mer tänkte jag. Skriva, läsa vara ute och röra på mig.

Jag googlar och kommer in på Familjelivs sidor då det jag googlar är relationsrelaterat. Många menar att man ska sänka kraven om man är 35 plus och singel. Men jag har egentligen inte så höga krav på min partner annat än han inte får jobba som läkare. Sen kanske man kan ha bra relationer även med någon som inte är så bildad. Att jag inte vill dejta en läkare beror på att jag träffat så många i och med min psykiska sjukdom och att min pappa är läkare. Även om man har träffats på nåt annat sätt blir det som doktor och patient och det är inte sunt. Så en man i 50 års åldern som inte är gift skulle jag vilja träffa. Jag har mina tentakler ute på dejtingsidor men det ger inte så mycket. Kanske ska lägga ner letandet och hoppas på att någon bara dyker upp när man minst anar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.