måndag 27 juni 2016

Midsommar

Förlåt att jag inte har skrivit på en månad men jag har inte haft någon lust. Jag misstänker att medicinen gör mig väldigt slö. Måste nog byta medicin till något som gör mig mer alert. Det är cisordinol jag pratar om. Jag blir liksom väldigt sederad av den. Jag skulle ju skriva en bok också samt göra en film men jag har inte orkat ta itu med det. Det är inte likt mig jag brukar vara kreativ och dra igång olika projekt.

På midsommar var jag på Skansen och hade picknick med ett par vänner. Det var trevligt. Min vän P dansade runt midsommarstången och vi åt sill och drack nubbe. När vi skulle köpa alkohol på Systemet dagen innan blev jag nekad att köpa sprit. De tyckte jag såg påverkad ut. Löjligt. Vi gick till ett annat Systembolag och min kompis köpte ut åt mig. Jag drack dock inte så mycket på självaste Midsommarafton. Jag drack mest läsk.

Jag har tittat mycket på fotboll. Det har varit kul. Jag är inte så sportintresserad men det är kul med mästerskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.