torsdag 10 mars 2016

Skybar

Satt på tunnelbanan idag och åkte förbi "Skybaren" i Farsta T banestation. Det sitter folk där och dricker öl och röker som på en skybar ungefär. Det är därför den kallas det. Jag var även på sysselsättningen idag och det var kul. Jag fotade en tjejbekant och det gick bra. Jag har nu en hel del bilder att jobba med i photoshop. Det ska jag ägna mig åt imorgon tänkte jag.

Ja det var riktigt härligt väder idag med strålande sol.Efterlängtat. Jag har hört att man ska vara ute så mycket man kan för välbefinnandet och det psykiska måendets skull. Så jag ska väl gå ut igen när jag har skrivit det här inlägget.

Jag fyller 36 om knappt två månader. Det känns väl sådär. Vad har man gjort av tiden egentligen? Ja det kan man fråga sig. Ibland har det varit svårt och motigt och vissa dagar lättare att stiga upp ur sängen. Inte träffat den stora kärleken än men kanske kommit mer tillrätta i tillvaron. Jag är inte lycklig men det får gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.