torsdag 3 mars 2016

Fotofilm

Jag ska börja i sysselsättningen nu och då tänkte jag att jag skulle ta porträttfoton i studio som  jag sedan arbetar med i photoshop. Det är bra att man har planer!

Jag ser mycket film nu.Det blir ca 3-4 filmer i veckan på Filmhuset. Senast såg jag experimentfilmer av Gunvor Nelson. De var personliga och mycket stop motion. Intressanta och nyskapande. Lite äckliga också med mycket kladd och maskar. Det är feministisk film festival med start ikväll och jag tror jag ska gå. Bra att man kommer ut och träffar lite folk också.

Jag mår bättre men jag är trött och känner mig aldrig riktigt utvilad hur mycket jag än sover. Det är nog sömnapnén det beror på. Jag vet att jag borde använda CEPapen men  jag pallar inte med den apparaten. Det bästa vore ju om jag gick ner i vikt. Då slipper jag ju det problemet men det är ju lättare sagt än gjort. När jag läser i tidningen om folk som gjort viktresor och gått från tjock till smal så är det ju klart att man blir inspirerad och vill själv göra en förändring. Men sen börja tankarna snurra sådär negativt att det inte är någon idé och att det aldrig kommer att gå. Dumma tankar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.