söndag 30 maj 2021

Ballong

 Var bjuden på middag hos min kompis Andreas och hans tjej, Det var trevligt vi åt enchiladas. Andreas lärde jag känna på Stockholms Filmskola där jag gick för 17 år sen. När jag tänker efter så har jag väl en del kompisar trots allt. Men alla är ju upptagna med sitt och jag kanske inte alltid är en sån god vän. 


Jag mår dåligt över min fetma, Min självkänsla är körd i botten. Jag vågar inte dejta, inte gå ut bland folk. Jag drar mig undan och vill inte att någon ska döma mig.. De få killar som visar det minsta intresse är ute efter sex, Jag vill inte vara någons fetish, 

Ersta sjukhus ska kanske sätta in en ballong så att jag blir mätt snabbare. Tanken med den ballongen är att jag ska gå ner i vikt och därefter kunna göra en gastric sleeve. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.