söndag 28 mars 2021

smokin hot

 Jag har varit rökfri i snart 10 månader. Jag saknar fortfarande ciggen. Det ska jag inte sticka under stol med. Men det känns skönt att gjort sig av med en dålig ovana. 

Jag har en hatare som skriver en massa skit i min Tellonym och prenumererar på email listor i mitt namn och gör profiler på porrsajter med namn och bild på mig, Hen skriver att jag är fet ful och värdelös.Som om jag inte tycker det själv. Jag funderar på att helt sluta skriva självutlämnande på nätet. Det har ju tydligen sitt pris. Jag har bloggat sen 2006 på några bloggar som försvann,  Alltid är det väl någon som uppskattar bloggen. Men jag skriver inte så mycket ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.