tisdag 11 februari 2020

permission

Idag fick jag permission. Jag åkte med far till till Farsta centrum. Vi köpte skor till mig sen åt vi sushi och då när vi satt där kom det fram en gravt efterbliven man och kramade mig. Det kanske var han som var den hemliga beundraren. Vem vet! Sen kom det fram en svart tjej och frågade om pappa och jag var  släkt för vi var så lika. Ja det är min pappa sa jag. Hon sa du är vackrare till mig. Sen åkte vi till min lägenhet och så kom det en tekniker från Telia och fick äntligen igång mitt internet men inte tvn det var nåt fel på boxen och vi ska få en ny. Jag är jävligt bortskämd jag skulle göra en video med mitt nya stativ. Men jag hann inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.