onsdag 27 november 2019

singel

Jag pratar ofta om att jag vill ha en pojkvän men de är inte så lätt att träffa nån när man aldrig går ut utan isolerar sig. Jag är sjukligt fet och lider dessutom av inkontinens och har svårt att sköta min hygien så är man ju inte attraktiv. Men det finns nån för alla jag har ju goda sidor också. Jag kan vara riktigt trevlig när jag är på det humöret.

Jag tror jag ska höja kraven på partner istället för att sänka dem. Sen vill ju samhället att man ska vara två det är temat på de flesta låtar och filmer t ex. Och det uppfostras och utbildas man till att man ska älska någon och att bli älskad. Men det är helt okej att vara singel också. Jag är inte kär någon och har svårt att tänka mig att jag kan bli det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.