måndag 2 april 2018

Vad ska ske efter detta

Jag har haft hemtjänsten här. Det gick bra det blev riktigt rent. Jag ska gå ut och gå på en lång promenad. Jag slappar mest. Måste göra något mer konstruktivt av min tid, Plötsligt är ju allt bara över. Undrar hur det är att stå inför Sankte Peter. Undrar om man hamnar i himmelriket eller om man får gå lite i skärselden. I helvetet vill man ju inte hamna. Men det borde jag inte göra. Jag har ju syndat men inte så mycket att jag hamnar i helvetet.

Jag ser färre filmer nu. Jag vet inte vad det beror på. Jag har väl tappat  intresset tillfälligt. Boken blir inte  bra. Jag vet inte om jag ska fortsätta eller vad jag ska göra. Jag tror jag fortsätter. Jag får ju skriva om dn ett par gånger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.