torsdag 14 september 2017

Ta rygg

Sov fram till 14 idag. Var mycket trött. Nu ska jag läsa lite tror jag. Röker, Men jag ska sluta, Har någon något sluta röka tips?

Trivs bättre när det är höst. Av någon anledning mår jag sämre på somrarna. Det kan ha och göra med att min mamma dog på sommaren. Men jag har planer. Ska gå på teater imorgon och se egenmäktigt förfarande. Ska skriva mer också. Har så förbaskat ont i ryggen. Vet inte vad det har och göra med men jag antar att det är vikten. Kan man träna fast man har ont i ryggen? Tänkte att det kanske vore bra att köra ryggövningar.

1 kommentar:

  1. Jag mår också sämre på sommaren så det är så skönt att det äntligen är höst. På sommaren är det så många måsten. Iaf för mig, man ska umgås med folk, grilla, festa, resa mm mm. PÅ hösten är det okej att vara hemma och sitta under en filt och kolla på ett bra tv program :)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.