fredag 11 augusti 2017

LCHF

Har börjat med LCHF. Jag gick ner 2.3 kilo första dygnet. Jag äter mycket kött och fisk. Försöker att inte äta så mycket mjölkprodukter för det kan bromsa viktnedgången. Men jag måste ha röd mjölk i kaffet. Sådeså! Jag har som första delmål att gå ner till 140 kilo. Startade på 158 kg. Om jag går ner till 140 kan jag få opereras. Men om den här dieten går bra kanske jag inte behöver opereras. Man kan ju alltid hoppas. Jag vet att under den här bloggens livslängd många gånger har försökt gå ner i vikt men misslyckats. Jag har mer motivation nu och prenumererar på kostdoktorn.

Annars är det bra med mig. Jag läser mer nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.