torsdag 25 maj 2017

Fantasy restaurant

Känner mig ensam. Skulle vilja ha en partner. Åt middag själv bland en massa barnfamiljer. Det var tragiskt. Jag är 37 år och  tror att jag alltid kommer vara ensam. Men alla som har partners är ju inte kära och lyckliga hela tiden. Gud vad jag tjatar om det här men det är inget kul att göra allt själv. Jag tror att jag skulle vara lyckligare om jag hade någon. Men jag uppfattar det som att de potentiella dejterna inte tycker om mig. Jag har helt enkelt inte haft någon tur. Jag har inte varit intim med någon på två år. Pappa brukar säga att chanserna att få träffa någon ökar om jag går ner i vikt och det är nog sant. Jag kommer nog ha fler att välja på. Någon normal och inte knäppskallar. Jag ska träffa kirurgen på Ersta imorgon. Är lite nervös. Jag skulle vilja väga runt 100 kilo igen. Jag kommer ju fortfarande uppfattas som tjock men det kommer vara mindre påtagligt än nu. Jag vill inte träffa en feeder som njuter sexuellt av att mata någon så att den blir tjockare. Jag vill träffa någon normal. Har  inte så höga krav i övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.