tisdag 15 november 2016

Präst

Prenumererar på dagens nyheter skriva och offensiv. Jag använder hjärnan för lite. Alla är bra på miljarder saker. Jag fick min injektion.Du är död. Då finns du inte mer.  Jag är....begåvad. Gå ut på krogen. Det är ju inget kul. Beställa alkoholfria drinkar. Utsätt dig inte för kritik. Jag är...non...konformist. Jag trivs i förorten. Pappa kritiserar mig ofta. För mycket kritik och för liten uppmuntran. Det är den enda förälder jag har i livet. Ingen gör sina misstag med flit. Cynisk nej. Använda hjärnan. Röstade på fel parti. Göra nåt annat. Skriva cv. Ja men det blir bara pannkaka av allting. Det finns inte rätt och fel. Det betyder nånting. De brukar säga att de tycker om mig när jag är ledsen. Spela präst. Det är min favoritroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.