söndag 13 september 2015

Nyfiken i en strut.

Alla är bra på en massa saker. De har problem. Vill han förstöra hennes liv så gör han det men då har han gjort det. Han får leva med det. Avslöja inga hemligheter om folk och nämn inga namn. Jag mår dåligt och har svårt att koncentrera mig på texten. Jag önskar bara att jag kunde må bra! Jag är inne i en maktsfär. All the way to FBI. Då kommer mitt liv bli bra. Highly intelligent. Mmm. Jag är trött på skolan som institution. Nu vill jag ha ett jobb som jag är ämnad för. Det är ett helvete och jag mår dåligt och är olycklig. Jag vill tillbaks till USA. Jag vet inte exakt var jag ska bo men nånstans där i en liten stad. Jag kommer aldrig få vara ifred ändå. Nyfiken i en strut människor kommer dyka upp ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.