måndag 14 september 2015

Maktsfär

Han är så han säger precis vad han tänker på. Jag säger inte. Jag e så. Cynisk nej. Svårt sånt där kultur. Det spelar lite roll vem man knullar med. Vill han förstöra hennes liv så gör han det. Det är mitt drömjobb. Då kommer mitt liv bli bra. Ett arbete jag är ämnad för. fbi det är tråkigt att hålla på med kultur. Jag har tröttnat på mina intressen. Så ska göra och så ska inte göra. Paid friends.men jag är inte den enda människan på jorden. När du är ute är du sedd från alla håll och kanter. Jag försöker vara trevlig. Det händer saker som man inte kan styra över. Folk har så jävla mycket problem. Rätt och fel finns inte. Det betyder något. Jag är inne i en sån maktsfär. Det är låst. Det är låst. Hamnade i en maktposition. Göra affärer med folk. Hon är så han är så men så kommer det här goda andrarna. Fokusera på människans positiva egenskaper. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.